• Sign up or login, and you'll have full access to opportunities of forum.

the bridge

Go to CruxDreams.com

nicole

Tribune
a new story written in collaboration with Eulalia and SeD for the wonderful 3 D photos, I hope you like it


The bridge
"with Eulalia"

1631916017008.png1631916095523.png
The bridge
"with Eulalia"
• Eulalia, you betrayed your husband by cheating on him with one of your slaves
• I admit it, your honor. It's true, even though he only fucked me once. I have since sold him.
• Your husband is asking for redress.
• I know ... I must now be just one of his slaves ...
• That won't do. Saving his honor demands that you be tortured to death.
• Please ... is this his will?
• I am quite sure. You will be whipped naked in a public place, before being crucified and tortured to death, on the bridge where all our visitors pass to enter the city. That will serve as an example.
• Ohhh .... if I have to ... then I'm ready ...
• Guards! take this bitch to the cell, the sentence will be carried out tomorrow at dawn.

The guards seize Eulalia, she struggles instinctively for a few moments, but she cannot resist the strength of these two men, who drag her along before throwing her in the cell. She is sobbng, curled up in the corner of her dungeon, but oddly she feels a strange sensation, her pussy is wet with excitement. She thinks "what's happening to me? I'm going to be whipped naked in a public place before being crucified, and that turns me on, I don't understand." She will have a hard time falling asleep and will have to masturbate before she finally gets to sleep.

1631916198656.png

She will be awakened with a start at dawn, the guards tie her hands behind her back. She is about to be taken away when a guard walks up with a cruel smile. Grabbing her dress from off her shoulders he tugs it down, tearing the fabric till she is stripped to the waist, topless. In this state, that Eulalia is taken to her ordeal in the middle of a hostile crowd who insult her, calling her a bitch, a whore !!! Despite her shame - or rather because of her shame - she feels her pussy streaming down her thighs.

1631916280129.png1631916324793.png1631916590466.png

She is discovering something that she has really always known, but that she has kept hidden deep inside. She is in love with pain, suffering, humiliation. She is a masochist.

When they have arrived in the public square, the guard unties Eulalia's hands, and pulls away what remains of her dress. Eulalia tries to hide her pussy with her hands, but she is quickly tied up naked onto a low whipping post with a horizontal cross-bar, with her hands bound to her ankles (see photo). The position is already very painful, but she does not complain, she knows that the hardest part is yet to come. She wants to piss, she doesn't know if she will be able to hold it in for long. Red with shame at the thought of pissing in public, big tears of despair roll down her cheeks.

1631916405237.png


to be continued
 
Last edited by a moderator:
Same problem on PC
 
and then no I do it right away lol, tell me if now it works

Le Pont
"avec Eulalia"
EulaliaBridge21_11_1.jpgEulaliaBridge21_11_2.jpg


• Eulalia, tu as trahi ton mari en le trompant avec un de tes esclaves
• Je l'avoue, votre honneur. C'est vrai, même s'il ne m'a baisée qu'une seule fois. Depuis, je l'ai revendu.
• Ton mari demande réparation.
• Je sais... je dois maintenant n'être qu'une de ses esclaves...
• Ça n'ira pas. Sauver son honneur demande que tu sois suppliciée à mort.
• S'il vous plaît... est-ce sa volonté ?
• J'en suis bien certain. Tu seras fouettée nue dans un lieu publique, avant d'être crucifiée, et torturée à mort, sur le pont où passent tous nos visiteurs pour entrer en ville, cela servira d'exemple.
• Ohhh .... s'il le faut ... alors, j'en suis prête ...
• Gardes ! emmenez cette salope en cellule, la sentence sera exécutée demain à l'aube.



Les gardes saisissent Eulalia, elle se débat instinctivement pendant quelques instants, mais elle ne peut résister à la force de ces deux hommes, qui la trainent, avant de la jeter en cellule. Elle sanglote recroquevillée dans le coin de son cachot, mais curieusement elle ressent une drôle de sensation, sa chatte est mouillée d'excitation. Elle pense "qu'est-ce qui m'arrive ? Je vais être fouettée nue en place publique avant d'être crucifiée, et cela m'excite, je ne comprends pas". Elle aura du mal à s'endormir et devra se masturber pour enfin trouver le sommeil.
EulaliaBridge21_12_2.jpg

Elle sera réveillée en sursaut à l'aube, les gardes lui attachent les mains dans le dos. Elle est sur le point d'être emmenée quand un garde s'approche avec un sourire cruel, saisissant sa robe aux épaules il tire vers le bas en déchirant l'étoffe et c'est dénudée jusqu'à la taille seins nus qu'Eulalia est emmenée vers son supplice au milieu d'une foule hostile qui l'insulte, la traitant de salope, de pute!!! Malgré sa honte ou plutôt à cause de sa honte, elle sent sa chatte qui ruisselle sur ses cuisses.
EulaliaBridge21_13_1.jpgEulaliaBridge21_13_2.jpg

Elle est en train de découvrir quelque chose qu'elle a vraiment toujours su, mais qu'elle a gardée cachée au fond d'elle-même. Elle est amoureuse de la douleur, de la souffrance, de l'humiliation. Elle est masochiste.

Arrivée sur la place publique, le garde détache ses mains, et tire vers le bas sur ce qui reste de la robe. Eulalia essaie de cacher sa chatte avec ses mains, mais elle est rapidement attachée nue sur un poste de fouet bas avec une traverse horizontale, les mains attachées aux chevilles (voir photo). La position est déjà très douloureuse, mais elle ne se plaint pas, elle sait que le plus dur est encore à venir. Elle a envie de pisser, elle ne sait pas si elle pourra tenir longtemps. Rouge de honte à l'idée de pisser en publique, de grosses larmes de désespoir coulent sur ses joues.

EulaliaBridge21_14_1 (1).jpg
 
Taking a look at the problem now. It appears the pics were not properly loaded as attachments and then converted to thumbnails. There’s no sign of attachments when I open the thread as a moderator.
Thank you Barbara problem solved, I just sent again, I have to insert the photos separately.
it's the job that fits lol
 
I learned by chance that a new execution by crucifixion was going to take place on the bridge.

I wouldn't want to miss this for the world.

I love to be able to contemplate the wonderful dance performed by the condemned on their cross.

I hope it will be a woman and beautiful too.

Seeing her suffer nailed naked after being whipped and having to carry her heavy patibulum is for me the most beautiful spectacle,

I find this macabre dance on the cross really exciting.

Here, it is Eulalia that we are going to crucify!

Has her husband finally realized that she made him wear horns?

Would be with a slave?

The good joke!

I know for a sure source that, as soon as her husband had his back turned, she got laid with the first man and even the first woman to come.

He wants her crucified!

I think I will have a good time thanks to Eulalia! J

ust thinking about it makes my cock straight up.

She seems to be in real pain when the whip starts to mark her, but I wouldn't be surprised if the next hits give her a pleasure that will exceed her pain.

It's off to a good start for a choice show!

Strongly the continuation.
 
and then no I do it right away lol, tell me if now it works

Le Pont
"avec Eulalia"
View attachment 1062271View attachment 1062272


• Eulalia, tu as trahi ton mari en le trompant avec un de tes esclaves
• Je l'avoue, votre honneur. C'est vrai, même s'il ne m'a baisée qu'une seule fois. Depuis, je l'ai revendu.
• Ton mari demande réparation.
• Je sais... je dois maintenant n'être qu'une de ses esclaves...
• Ça n'ira pas. Sauver son honneur demande que tu sois suppliciée à mort.
• S'il vous plaît... est-ce sa volonté ?
• J'en suis bien certain. Tu seras fouettée nue dans un lieu publique, avant d'être crucifiée, et torturée à mort, sur le pont où passent tous nos visiteurs pour entrer en ville, cela servira d'exemple.
• Ohhh .... s'il le faut ... alors, j'en suis prête ...
• Gardes ! emmenez cette salope en cellule, la sentence sera exécutée demain à l'aube.



Les gardes saisissent Eulalia, elle se débat instinctivement pendant quelques instants, mais elle ne peut résister à la force de ces deux hommes, qui la trainent, avant de la jeter en cellule. Elle sanglote recroquevillée dans le coin de son cachot, mais curieusement elle ressent une drôle de sensation, sa chatte est mouillée d'excitation. Elle pense "qu'est-ce qui m'arrive ? Je vais être fouettée nue en place publique avant d'être crucifiée, et cela m'excite, je ne comprends pas". Elle aura du mal à s'endormir et devra se masturber pour enfin trouver le sommeil.
View attachment 1062273

Elle sera réveillée en sursaut à l'aube, les gardes lui attachent les mains dans le dos. Elle est sur le point d'être emmenée quand un garde s'approche avec un sourire cruel, saisissant sa robe aux épaules il tire vers le bas en déchirant l'étoffe et c'est dénudée jusqu'à la taille seins nus qu'Eulalia est emmenée vers son supplice au milieu d'une foule hostile qui l'insulte, la traitant de salope, de pute!!! Malgré sa honte ou plutôt à cause de sa honte, elle sent sa chatte qui ruisselle sur ses cuisses.
View attachment 1062274View attachment 1062275

Elle est en train de découvrir quelque chose qu'elle a vraiment toujours su, mais qu'elle a gardée cachée au fond d'elle-même. Elle est amoureuse de la douleur, de la souffrance, de l'humiliation. Elle est masochiste.

Arrivée sur la place publique, le garde détache ses mains, et tire vers le bas sur ce qui reste de la robe. Eulalia essaie de cacher sa chatte avec ses mains, mais elle est rapidement attachée nue sur un poste de fouet bas avec une traverse horizontale, les mains attachées aux chevilles (voir photo). La position est déjà très douloureuse, mais elle ne se plaint pas, elle sait que le plus dur est encore à venir. Elle a envie de pisser, elle ne sait pas si elle pourra tenir longtemps. Rouge de honte à l'idée de pisser en publique, de grosses larmes de désespoir coulent sur ses joues.

View attachment 1062276
Oui ça marche bien :thumbsup:
 
I did something stupid again, in my haste, I published the text in French, sorry to the English speakers. you can refer to the English text above ...
okay i deserve the whip
I was wondering whether you’d notice. Twenty lashes! Seriously, it’s fun matching the French with the English.
 
Back
Top Bottom